|
English
 
يکشنبه ٠٦ خرداد ١٣٩٧ |
 

ورود کاربران
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
اخبار > لزوم مشارکت عمومی در حمایت از تولید ملی


  چاپ        ارسال به دوست

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران مطرح کرد؛

لزوم مشارکت عمومی در حمایت از تولید ملی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با اشاره به راه اندازی کمپین «حمایت از تولید ملی» گفت: شرکت شهرک های صنعتی تهران در راستای توسعه ابعاد مشارکت عموم مردم در پیشرفت اقتصادی از عرضه کالاهای ایرانی در سطح شهرک های صنعتی حمایت می کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران شاهپور قنبری با اعلام حمایت از واحدهای تولیدی ، صنفي و صنعتي اظهار کرد: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی کلان کشور‌ برای اصلاح الگوی مصرف در کشور اهمیت پیگیری برنامه های حمایتی از تولید ملی را دوچندانی کرده است و بر همین اساس به کمپین حمایت از تولید ملی در سطح صنایع کوچک راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه عرضه محصولات و مشکلات مربوط به بازاریابی به عنوان یکی از حلقه های مفقوده زنجیره ارزش صنایع کوچک در کشور محسوب می شود گفت: یکی از راه های رفع این مشکل شکل گیری فرهنگ عمومی در راستای استفاده از کالاهای تولید داخل است.
قنبری انعقاد تفاهمنامه همکاری با تشكل هاي صنفي به منظور حضور در نمايشگاه بهاره را یکی از مصادیق حمایت شرکت شهرک های صنعتی تهران از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: کمک به بازاریابی صنایع کوچک و متوسط، افزایش فروش تولیدات صنایع کوچک و متوسط، افزایش اشتغال، کمک به طراحی محصولات و ایجاد بازارهای هدف جدید از مهمترین اهداف مورد نظر در این تفاهمنامه است. وی افزود: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط تهران می توانند محصولات خود را در غرفه های در نظر گرفته شده در نمایشگاه های بهاره عرضه کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران بیان اینکه مردم، مسئولان و  فعالان اقتصادی در حمایت از تولید ملی وظایفی را بر عهده دارند اظهار کرد: زمانی که استفاده از تولیدات داخلی وارد فرهنگ عمومی شود قطعا شاهد تقویت برندهای ایرانی و رونق فضای کسب کار نیزخواهیم بود. قنبری در پایان افزود: با راه اندازی این کمپین قصد داریم تا ظرفیت ها و توانایی های موجود در کلیه بسترهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را طبق وظیفه ملی خود فعال کنیم و امیدواریم قدمی در جهت حمایت از تولید ملی برداریم.


٠٨:٥٤ - دوشنبه ٢١ اسفند ١٣٩٦    /    شماره : ١٤٩٣    /    تعداد نمایش : ٢٤٧