|
English
 
پنج شنبه ٢٧ مهر ١٣٩٦ |
 

ورود کاربران
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
حقوق متقاضی و صنعتگر

1. ارئه بموقع اطلاعات دقیق و شفاف بصورت مکتوب و شفاهی به مشتری و قراردادن آنها در سایت شرکت برای دسترسی آسان.
2. مشخص بودن فرآیندهای اصلی و پشتیبان انجام کار در شرکت و ارائه آنها بصورت مکتوب در محل و قابل روئیت در ساختمان اداری و ارائه در سایت شرکت.
3. مشخص بودن مسئولین و پاسخگویان به مشتری در هر مرحله از فرآیندهای انجام کار.
4. پاسخگو بودن کارکنان و احترام نهادن به مشتریان و برخورد مناسب و درخور شان با آنها.
5. اختصاص ساعات خاصی در هفته توسط مدیرعامل شرکت به مشتریان(هفته‏ای حداقل 6 ساعت در 2 روز کاری به مدت 3 ساعت) برای رسیدگی مستقیم به مسائل و مشکلات مشتریان.
6. انجام امور مرتبط به مشتری در کوتاهترین زمان ممکن و دادن جوابهای منطقی و مکتوب و مستدل به ایشان.
7. انجام هماهنگی لازم با سازمان صنایع و معادن و سایر ادارات و سازمانها و موسسات مالی و بانکی استان برای انجام امور مشتریان در اسرع وقت.
8. رعایت مدت زمان پیش بینی شده برای انجام امور مشتری بر اساس زمان در نظر گرفته شده جهت انجام خدمت مورد تقاضای آن.
9. تامین زمین و زیر ساختهای مورد نیاز صنعتگر و متقاضی در کوتاهترین زمان ممکن و بر اساس تعهدات مندرج و شرایط واگذاری زمین و حق انتقال از تاسیسات در دفترچه قرارداد.
10. ارائه خدمات نرم‏فزاری و سخت‏افزاری مناسب براساس برنامه‏ها و امکانات موجود به صنایع مستقر در شهرک‏ها و نواحی صنعتی.
11. تلاش مستمر جهت بهبود و اصلاح فرآیندهای انجام امور مشتری در شرکت.
12. برنامه‏ریزی و بازدید دوره‏ای از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‏ها و نواحی صنعتی و بررسی مسائل و مشکلات آنها بمنظور رفع موانع تولید توسط مسئولین شرکت.
13. حمایت و پشتیبانی جدی و مناسب از توسعه بازار، افزایش ظرفیت تولید، بهبود کیفیت، اصلاح فرآیندها و ساختارها و سیستم‏ها و سایر امور مربوط به تدارک، تولید، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش واحدهای صنعتی بر اساس برنامه ها و امکانات موجود شرکت.
14. کمک به بهبود فضای کسب و کار در شهرک‏ها و نواحی صنعتی با ارئه پیشنهادات مناسب و پیگیری‏های لازم از طریق مبادی قانونی.
15. برگزاری جلسات دوره‏ای با حضور مسئولین استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صنعتگران و تشکلهای مربوطه بمنظور ایجاد تشویق و ترغیب و پیگیری رفع مسائل و مشکلات آنها.
16. مدون و جامع بودن آئین نامه‏ها، مقررات، قوانین در سطح شرکت و ارائه مستند به مشتری در زمان نیاز.
17. تامین امکانات رفاهی مناسب برای مشتری در زمان انتظار در شرکت.
18. مکانیزه نمودن انجام امور در سطح شرکت و استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل و تسریع در انجام امور مشتری.
19. مشخص بودن فرآیند و مسئول رجوع مشتری برای پیگیری عدم انجام بموقع کار ایشان و پرداخت حق و حقوق قانونی در شرکت.
20. اعطای درست و دقیق تشویقات، تخفیفات و سوبسیدها به مشتری بر اساس قوانین و مقرارت و دستورالعمل های مربوط